Projekt efektivního internetového marketingu ve firmě XY, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu ve firmě XY, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt efektivního internetového marketingu ve firmě XY, s.r.o.
Autor: Záhumenská, Monika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cieľom tejto diplomovej práce je vytvoriť projekt efektívneho internetového marketingu firmy XY s.r.o. Práca pozostáva z troch častí. Teoretická časť je venovaná problematike internetového marketingu a marketingovej komunikácie na internete. Druhá časť práce analyzuje súčasnú situáciu firmy, jej využívané nástroje marketingu a porovnáva ich s konkurenčnými spoločnosťami. Posledná časť je venovaná projektu a návrhom marketingovej komunikácie spoločnosti. Záver pozostáva z časovej, nákladovej a rizikovej analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33422
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39115


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
záhumenská_2015_dp.pdf 2.925Mb PDF Zobrazit/otevřít
záhumenská_2015_vp.docx 29.12Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
záhumenská_2015_op.pdf 1.033Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet