Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ
Author: Oupická, Vendula
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu na podporu dobrovolnictví v příspěvkové organizaci poskytující sociální služby. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku neziskových organizací, sociálních služeb, dobrovolnictví a marketingu. Praktická část se zabývá vytvořením marketingového plánu. Obsahuje základní informace o konkrétní organizaci. V rámci marketingové plánu je provedena marketingová situační analýza popisující současný stav dané organizace. Následuje formulování marketingových cílů, strategií a návrh akčních programů k dosažení stanového cíle.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33493
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: B 39216


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
oupická_2015_dp.pdf 3.418Mb PDF View/Open
oupická_2015_vp.docx 28.83Kb Microsoft Word 2007 View/Open
oupická_2015_op.docx 24.11Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account