Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán zaměřený na zlepšení konvenience v nemocnici Atlas, a.s.
Autor: Valchářová, Petra
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro Nemocnici Atlas, a.s. za-měřeného na zlepšení konvenience. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku strategického marketingu, marketingového plánování a především marketingu ve zdravotnictví, jeho specifika včetně marketingového mixu. V praktické části diplomové práce je nejprve představena Nemocnice Atlas, a.s., dále je zde vytvořena situační analýza. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt, v němž jsou stanoveny marketingové cíle, marketingové strategie a formulovány akční programy pro dosažení stanovených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33512
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39243


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valchářová_2015_dp.pdf 3.724Mb PDF Zobrazit/otevřít
valchářová_2015_vp.docx 29.01Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
valchářová_2015_op.docx 22.99Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet