Vývoj v distribuci tisku a tiskovin v ČR po roce 1990
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vývoj v distribuci tisku a tiskovin v ČR po roce 1990 |
Autor: |
Kadleček, Pavel
|
Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá vývojem distribuce tisku a tiskovin na území České republiky po roce 1990. Původně jsem chtěl provést analýzu vývoje až do současnosti, ale zjistil jsem, že neexistují nikde žádná data, podle kterých by se analýza dala provést. V teoretické části se zabývám médii a také direct marketingem. V praktické části se čtenář práce dozví informace o Unii vydavatelů a o Kodexu Distripressu. V praktické části je též zachycen stručný vývoj situace na trhu tisku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3354
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4807
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet