Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu
Autor: Kynclová, Zuzana
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu. Teoretická část popisuje současné trendy v marketingové komunikaci a marketingu měst obecně, rovněž se zabývá a charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu obce. Praktická část je věnována analýze současného využití nástrojů komunikačního mixu hlavního města Prahy. Analýza je rozdělena dle jednotlivých nástrojů, které jsou poté shrnuty ve SWOT a PEST analýze. Na SWOT analýzu poté navazuje analýza IFE a EFE matice. Finální část práce zahrnuje mé návrhy na optimalizaci komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33568
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 39317


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kynclová_2015_dp.pdf 1.541Mb PDF Zobrazit/otevřít
kynclová_2015_vp.docx 26.98Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
kynclová_2015_op.docx 27.77Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet