Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Kynclová, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:46:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:46:08Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33568
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu. Teoretická část popisuje současné trendy v marketingové komunikaci a marketingu měst obecně, rovněž se zabývá a charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu obce. Praktická část je věnována analýze současného využití nástrojů komunikačního mixu hlavního města Prahy. Analýza je rozdělena dle jednotlivých nástrojů, které jsou poté shrnuty ve SWOT a PEST analýze. Na SWOT analýzu poté navazuje analýza IFE a EFE matice. Finální část práce zahrnuje mé návrhy na optimalizaci komunikačního mixu.
dc.format 59 s.
dc.format.extent 1616167
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject cestovní ruchu cs
dc.subject město Praha cs
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject tourism development en
dc.subject city of Prague en
dc.title Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Communication Mix of Prague in Terms of Tourism
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nekolová, Jana
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is concentrated on analysis of the marketing communication mix of Prague in terms of tourism. The theoretical part describes current trends in marketing communications and marketing cities in general, also is engaged and describes the various tools of marketing communication mix of town. The practical part is devoted to analysis of current use of instruments of communication mix of Prague. The analysis is divided according to the each tools that are summarized in the SWOT and PEST analysis. On the SWOT analysis thereafter followed by an analysis of the IFE and EFE matrix. The final part includes my suggestions for optimizing the communication mix.
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Management and Economics in Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39317
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
kynclová_2015_dp.pdf 1.541Mb PDF View/Open
kynclová_2015_vp.docx 26.98Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kynclová_2015_op.docx 27.77Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account