Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace studentského klubu Viktorka
Autor: Hudečková, Jitka
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové komunikace studentského klu-bu Viktorka. Hlavní cílem je analýza současného stavu a navržení opatření k jeho zlepšení. Úvodní teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingové komunikace. Praktická část je zamřena na představení podniku, současnou marketingovou komunikaci, analýzu konkurence, PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, benchmarking, SWOT analýzu a také dotazníkové šetření. Na základě zjištěných informací budou navrženy doporučení na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33725
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 39543


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hudečková_2015_dp.pdf 1.964Mb PDF Zobrazit/otevřít
hudečková_2015_vp.docx 25.92Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
hudečková_2015_op.docx 28.89Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet