Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina
Autor: Ježíková, Jana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza poskytovaných služeb Hotelu Všemina. Práce je rozdělena na dvě části, v první části jsem se zaměřila na teoretický výklad týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingu hotelových služeb. Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část. V praktické části se věnuji analýze hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Pomocí dotazníkového šetření je zjištěna míra spokojenosti klientů s poskytovanými službami. Tyto výsledky slouží jako podklad pro následné návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33732
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39553


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ježíková_2015_dp.pdf 1.583Mb PDF Zobrazit/otevřít
ježíková_2015_vp.docx 21.93Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
ježíková_2015_op.pdf 648.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet