Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ
Autor: Vybíral, Lukáš
Vedoucí: Čada, Jan
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace baget značky Simply Fresh se zaměřením na cílovou skupinu studentů střední a vysokých škol. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingovou komunikaci. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při nastavení marketingové komunikace Simply Fresh baget. Na základě analýz je zpracován návrh na zlepšení marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33770
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39608


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vybíral_2015_dp.pdf 2.711Mb PDF Zobrazit/otevřít
vybíral_2015_vp.docx 26.96Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
vybíral_2015_op.docx 22.47Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet