Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví
Autor: Řepa, David
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá návrhem optimální online marketingové strategie pro nově založený e-shop. Tento e-shop se zabývá prodejem pečeného cukroví. Jsou zde analyzovány současné online marketingové nástroje. Ty jsou následně využity s ohledem na maximální efekt při minimálních nákladech. Teoretická část obsahuje důslednou literární rešerši zaměřenou na e-commerce, internetový marketing a e-shopy obecně. Informace pro tuto část byly čerpány jak z klasické knižní literatury, tak i z nejnovějších elektronických zdrojů. Praktická část se zabývá konkrétním prostředím internetového obchodu pro prodej pečeného cukroví. Na základě získaných poznatků v teoretické části byla následně navrhnuta optimální online marketingová strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33813
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 39665


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řepa_2015_dp.pdf 1.617Mb PDF Zobrazit/otevřít
řepa_2015_vp.docx 26.79Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
řepa_2015_op.docx 27.20Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet