Marketingová analýza konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýza konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýza konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí
Autor: Odstrčilík, Adam
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí. Teoretická část zahrnuje marketing dealerů aut včetně nastínění aktuální situace na automobilovém trhu v České republice a rovněž popis metod, které jsou použity v analýze konkurenceschopnosti. Praktická část obsahuje stručné představení společnosti XYZ a potom následují PEST analýza a Porterova analýza pěti sil, jež zkoumají faktory vnějšího prostředí a jejich dopad na firmu. Stěžejní část práce tvoří marketingový výzkum prováděný metodou mystery shopping, jehož cílem bylo zjistit úroveň nabízených služeb jednotlivými dealery osobních automobilů. Nejdůležitější zjištěné poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze a v samotném závěru práce je uvedeno doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy XYZ.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34011
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 39962


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
odstrčilík_2015_dp.pdf 2.912Mb PDF Zobrazit/otevřít
odstrčilík_2015_vp.docx 21.03Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
odstrčilík_2015_op.pdf 449.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet