Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips
Autor: Seidlová, Lucie
Vedoucí: Londová, Ivana
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce "Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour Trips'q je provést analýzu a seznámit čtenáře s jednotlivými prvky marketingového komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlínotur Trips, které využívá ke komunikaci se svými klienty. Na základě získaných a zpracovaných informací jsem vypracovala návrh nových možností komunikace cestovní kanceláře s klienty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3412
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4731


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
seidlová_2007_bp.pdfZablokované 1005.Kb PDF
seidlová_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
seidlová_2007_op.doc 41Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet