Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Migotová, Miroslava
dc.date.accessioned 2010-07-15T02:11:33Z
dc.date.available 2010-07-15T02:11:33Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3414
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je osvětlit, co je podstatou merchandisingu a z jakých činností se skládá. První, teoretická část je zaměřena na marketingový komunikační mix, především pak podporou prodeje a hlavní složky merchandisingu, tzv. D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, merchandising). Obsahem praktické části je představení společnosti Opavia - LU a jejích merchandisingových aktivit. Cílem je na základě analýzy současných merchandi-singových aktivit najít cestu ke zlepšení stávající úrovně servisu a vytvořit nová pravidla merchandisingového servisu, které bude muset merchandiser společnosti Opavia - LU do-držovat. cs
dc.format 61 s., 22 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 7485013 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.06.2037
dc.subject merchandising cs
dc.subject merchandiser cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject cena cs
dc.subject umístění cs
dc.subject POS materiál cs
dc.subject hlavní a druhotné umístění cs
dc.subject FIFO cs
dc.subject merchandising en
dc.subject merchandiser en
dc.subject distribution en
dc.subject price en
dc.subject placement en
dc.subject POS material en
dc.subject principal and secondary placement en
dc.subject FIFO en
dc.title Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of merchandising activities of company Opavia - LU, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2007-06-15
dc.date.vskp-available 2037-06-15 *
dc.description.abstract-translated The objective of this bachelors work is to enlighten what is the substance of merchandising and explain which activities compose merchandising. First theoretical part is focused on marketing communication mix, first of all sales support and main components of merchan-dising so called D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, and merchandising). The content of the practical part is the presentation of Opavia - LU company and its merchandising activities. The purpose is upon analysis of present merchandising activities to find out pos-sibilities for improvement and create complete manual, list of activities that merchandiser working for Opavia - LU must execute. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP *
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 5711
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
migotová_2007_bp.pdfBlocked 7.138Mb PDF View/Open
migotová_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
migotová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account