Internetová reklama, možné formáty a využití

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Internetová reklama, možné formáty a využití

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Internetová reklama, možné formáty a využití
Autor: Bednarski, Petr
Vedoucí: Šilhavý, Petr
Abstrakt: Tato bakalářská práce obsahuje přehled používaných druhů internetové reklamy, které mohou být použity k propagaci na internetu. Cílem této práce je jednotlivé formáty charakterizovat, zmínit výhody i nevýhody a vyhodnotit z nich vítěze, typ reklamy, z pohledu efektivnosti. Velký přínos této práce spočívá v dotazníkovém šetření, které proběhlo jak na straně zadavatelů (reklamních agentur), tak na straně konzumentů (běžných uživatelů internetu). Na základě vyhodnocených informací je praktická část doplněna o příklad založe-ní internetové reklamy na sociální síti Facebook, ve kterém lze demonstrovat možnosti nastavení a přesného cílení na cílovou skupinu konzumentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34171
Datum: 2015-02-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40242


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bednarski_2015_dp.pdf 2.598Mb PDF Zobrazit/otevřít
bednarski_2015_vp.pdf 176.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
bednarski_2015_op.pdf 177.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet