Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou
Autor: Baron, Rudolf
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se snaží zhodnotit vhodnost a možnosti využití ambientních médií pro sociální kampaně z oblasti dárcovství krve a podpory bezdomovců. Cílem práce je ukázat na příkladu čtyř zahraničních sociálních kampaních, které využily ambientní média, že je lze vhodně využít pro kampaně se sociální tématikou. Na základě provedeného výzkumu s použitím kvalitativní metody focus group byla stanovena doporučení pro využití ambient-ních médií v sociálních kampaních. Zároveň byla vyhodnocena jejich možná pozitiva a zá-sady při jejich využití, tak i možná negativa a riskantní místa, na která je zapotřebí brát zře-tel.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34292
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40441


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
baron_2015_dp.pdf 1.792Mb PDF Zobrazit/otevřít
baron_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
baron_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet