Marketingové komunikace fotbalového klubu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace fotbalového klubu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace fotbalového klubu
Autor: Cagaš, Zdeněk
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Teoretická část bakalářské práce krátce představuje historii fotbalu a obsahuje rešerši odborné literatury, zabývající se marketingovými komunikacemi sportovního klubu a jejími specifiky. Dále vymezuje metody analýzy a seznamuje s metodikou práce a jejími výzkumnými otázkami. V praktické části je představen zkoumaný klub SK Sigma Olomouc, dále je provedena analýza komunikace tohoto klubu s fanoušky a její porovnání s nejbližším regionálním konkurentem, 1. FC Slovácko. Za pomoci dotazníkového šetření mezi fanoušky SK Sigma Olomouc je zjištěna efektivita této komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34306
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40456


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cagaš_2015_dp.pdf 2.154Mb PDF Zobrazit/otevřít
cagaš_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cagaš_2015_op.pdf 226.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet