Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights
Autor: Halačka, Michal
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Obsahem této práce je zpracování komunikačních aktivit neziskového mezinárodního uměleckého festivalu Flaming Nights. Teoretická část podrobně vymezuje definice jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zároveň je v práci vysvětlen pojem marketingový mix. Největší zastoupení má vysvětlení teoretických pojmů event marketingu. Praktická část je zaměřena na reálné komunikační prostředky festivalu Flaming Nights. Obsahuje analýzu současného stavu, marketingový výzkum a aplikaci nástrojů vycházejících z teoretické části práce. Výsledky práce budou zařazeny do praktického využití na rozvoji samotného festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34311
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40461


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
halačka_2015_dp.pdf 4.096Mb PDF Zobrazit/otevřít
halačka_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
halačka_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet