Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Autor: Pospěch, Daniel
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vztahem středoškolské mládeže k poslechu rádia a reklamních rozhlasových spotů. Teoretická část se podrobně věnuje teorii rozhlasu, jeho zařazení v rámci integrované marketingové komunikace a důležitým parametrům reklamních roz-hlasových spotů (délka, obsah, forma, atp.). Účelem práce je určit vývoj percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže za poslední dva roky pomocí komparativní metody. Srovnány jsou údaje dotazníkového šetření roku 2013 s hodnotami roku 2015. Na základě tohoto vývoje předkládá autor návrh podoby efektivního rozhlasového reklamního spotu, který cílí na mladé publikum.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34351
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40519


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospěch_2015_dp.pdf 2.183Mb PDF Zobrazit/otevřít
pospěch_2015_vp.doc 161.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pospěch_2015_op.docx 125.6Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet