Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.
Autor: Provazníková, Eva
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou projektu Eshopmaniac realizovaného společnostmi eBRÁNA s.r.o. a ComGate s.r.o. v rámci budování jejich odborného image a podpory prodeje e-commerce řešení obou společností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34352
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40520


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
provazníková_2015_dp.pdf 2.010Mb PDF Zobrazit/otevřít
provazníková_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
provazníková_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet