Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o.
Autor: Jurajdová, Veronika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je přispět k jasnější formulaci marketingové koncepce společnosti SHP a na základě provedení analýz navrhnout marketingovou strategii a doporučení. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska strategického marketingu od typů analýz po výběr nejvhodnější marketingové strategie. V praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik a je provedena analýza současného stavu. Jsou definovány marketingové cíle a formulovány marketingové strategie, které by měly vést k dosažení těchto cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3437
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 5939


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jurajdová_2007_dp.pdfZablokované 3.657Mb PDF Zobrazit/otevřít
jurajdová_2007_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jurajdová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet