Nové trendy v outdoorové reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v outdoorové reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Dudek, Erik
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:46Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:46Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34529
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá reklamními LCD obrazovkami v MHD jako jedním z mnoha trendů v oblasti venkovní reklamy. Teoretická část obsahuje přehled prostředků venkovní reklamy spolu s aktuálními trendy v této oblasti a otevírá tématiku obrazovek v MHD. Praktická část hledá prostřednictvím realizovaného marketingového výzkumu odpovědi na stanovené otázky, které se týkají vnímání obrazovek v MHD veřejností, jejich schopností upoutat pozornost a jejich efektivitou.
dc.format 75 s. (90 665 znaků)
dc.format.extent 3096026
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject venkovní reklama cs
dc.subject obrazovky v MHD cs
dc.subject cityscreen cs
dc.subject DOOH reklama cs
dc.subject veřejnost cs
dc.subject vnímání reklamy cs
dc.subject outdoor advertising en
dc.subject screens in public transport en
dc.subject cityscreen en
dc.subject DOOH advertising en
dc.subject general public en
dc.subject advertising perception en
dc.title Nové trendy v outdoorové reklamě
dc.title.alternative New Trends in Outdoor Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with LCD advertising screens in public transport as one of many trends in outdoor advertising. The theoretical part of the thesis contains outdoor advertising overview together with present trends in that area and opens the theme of screens in public transport. The practical part uses marketing research to find answers to specific questions regarding the general public percetion of the advertising screens in public transportation, the screens´ ability to get attention and their effectiveness.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40752
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
dudek_2015_dp.pdf 2.952Mb PDF View/Open
dudek_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
dudek_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account