Vnímání značky Apple

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky Apple

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky Apple
Autor: Kovářík, Tomáš
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou preferencí a přínosů produktů značky Apple pro její dlouhodobé uživatele. Teoretická část práce definuje pojmy jako obchodní značka, firemní image a identita, marketingové komunikace, sociální status a spotřebitelské chování. Stejně tak součástí této časti je vymezení pojmu marketingového výzkumu a specifikace metodo-logie práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá analýzou dat prove-deného kvantitavního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím vyhodnocením se zamyšlením autora nad možnými důvody právě takovýchto výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34542
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40766


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovářík_2015_dp.pdf 6.424Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovářík_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kovářík_2015_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet