The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd
Autor: Nacházelová, Daniela
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá teorií a praxí guerilla marketingu. V teorii se práce věnuje důležitým atributům guerilla kampaní, právním aspektům a všeobecným postupům, které by každá fima měla při vytváření kampaní uplatnit. Praktická část se zabývá rozdělením cílových skupin firmy Rowline s.r.o., specifikuje metodologie práce, stanovuje výzkumné otázky a analyzuje poznatky z kvalitativního šetření. V závěru se autorka zamýšlí nad získanými informacemi a vyvozuje z nich příšlušné závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34546
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 40771


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nacházelová_2015_dp.pdf 10.46Mb PDF Zobrazit/otevřít
nacházelová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nacházelová_2015_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet