Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pavelková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:49Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:49Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34549
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci města Opavy. Práce má za úkol zjistit, které komunikační nástroje města jsou mezi občany známé a nejvíce využívané. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části práce je definována potřebná terminologie týkající se marketingové komunikace. Praktická část obsahuje orientační analýzu, která popisuje stávající komunikační nástroje města a nejznámější akce pořádané městem. Dále také vyhodnocuje výsledky kvantitativního šetření, ze kterého dává doporučení magistrátu pro rozhodování, které nástroje ke komunikaci s občany by mělo používat, případně zlepšit jejich propagaci.
dc.format 64 s. (85 290 znaků)
dc.format.extent 3918325
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Statutární město Opava cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject městský marketing cs
dc.subject akce města cs
dc.subject městský zpravodaj cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Statutory city of Opava en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject City Marketing en
dc.subject City Events en
dc.subject City Newspaper en
dc.subject Social media en
dc.title Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication Aimed Towards the Residents of Town Opava
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This Bachelor's Thesis examines the marketing communication of the city of Opava. The main goal of this thesis is to evaluate which communication tools/channels are best known and most used among the citizens of Opava. This work consists of two parts theoretical and practical. The theoretical part of this thesis defines the necessary marketing communi-cations terminology used throughout the thesis. The practical part consists of orientational analysis that describes all the currently utilised communication tools/channels and also provides a summary of all the events officialy organised by the city of Opava. It also eva-luates the results of a quantitative survey, which lead to a set of recommandations aimed to improve the Opava City's Town Hall communication with citizens, as well as to improve the efficiency of city's promotional activities.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40775
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
pavelková_2015_dp.pdf 3.736Mb PDF View/Open
pavelková_2015_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
pavelková_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account