Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Autor: Slámečka, Daniel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o komunikačním mixu firem a nových formách marketingových komunikací. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jednotlivých částí komunikačního mixu, z nových forem marketingových komunikací je to e-marketing, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing, event marketing, guerilla marketing a další. V praktické části je popsán komunikační mix společnosti Českomoravský cement a uvedeny nové formy marketingových komunikací, které společnost využívá. Práce se dále zaměřuje na eventy, které společnost organizuje. Jeden z eventů je předmětem marketingového výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34556
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40782


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slámečka_2015_dp.pdf 5.074Mb PDF Zobrazit/otevřít
slámečka_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slámečka_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet