Content marketing v B2B

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Content marketing v B2B

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Content marketing v B2B
Autor: Útlý, Michal
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce sleduje současné využívání a potenciál budoucího využívání nástrojů content marketingu malými a středními firmami segmentu B2B. Teoretická část se dotýká vazby mezi tradičními nástroji marketingové komunikace a trendem v podobě content mar-ketingu, ve svém závěru se věnuje zveřejněnému výzkumu využívání content marketingu v B2B. Hloubkové rozhovory s manažery vybraných společností segmentu B2B odhalují, do jaké míry tyto firmy pracují s nástroji content marketingu a zda vidí v těchto nástrojích dlouhodobou budoucnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34561
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40789


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
útlý_2015_dp.pdf 6.605Mb PDF Zobrazit/otevřít
útlý_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
útlý_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet