Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pořádání veřejné akce Vinobraní na Grébovce 2014
Autor: Vančura, Jan
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato práce se v teoretické části zabývá problematikou eventů jako nástroje komunikačního mixu. Analyzuje možnosti využití eventů za účelem splnění obchodních cílů, nebo za účelem interní komunikace společností. Práce se zaměřuje především na sponzorství akcí a mediální partnerství. Tyto dvě věci jsou nedílnou a nezbytnou součástí při pořádání větších veřejných akcí. V praktické části poté popsanou teorii ukazuje na příkladu a podrobné analýze akce Vino-braní na Grébovce 2014. Analyzovány jsou všechny mediální a sponzorské plnění dané akce. Analyzován je také obsah daných plnění, spokojenost s akcí, návštěvnost a zpětná vazba od mediálních partnerů. Výstupem je hodnocení celé akce a to zejména z pohledu mediálních partnerů a sponzorů spolu s návštěvníky. Na závěr je doporučeno zlepšení nebo prohloubení jednotlivých nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34562
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 40791


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vančura_2015_dp.pdf 1.805Mb PDF Zobrazit/otevřít
vančura_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vančura_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet