Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
Autor: Kovářová, Kristýna
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je určení cílové skupiny pro vstup nové módní značky na trh. Teoretická část práce nejprve zasazuje cílený marketing do historického kontextu a poté zpracovává téma jeho uplatnění v praxi s důrazem na moderní metody a přístupy k segmentaci trhu. Výzkumná část práce sestává ze segmentačního výzkumu, jehož cílem bylo vyprofilovat segmenty a vytvořit segmentační mapu pro výběr potenciální cílové sku-piny pro novou značku. Projektová část řeší problematiku vybudování značky rezonující s cílovou skupinou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34572
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40807


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovářová_2015_dp.pdf 5.867Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovářová_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kovářová_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet