Inovace služeb se zaměřením na zážitek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inovace služeb se zaměřením na zážitek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inovace služeb se zaměřením na zážitek
Autor: Šimčíková, Kateřina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem inovací služeb se zaměřením na zážitek a to zejména v souvislosti se spokojeností zákazníka, resp. návštěvníka Zoo Zlín. Cílem práce je pomocí provedeného výzkumu doporučit a navrhnout nové přístupy k zefektivnění služby a její komunikaci v souladu se zvolenou strategií zaměřenou na zážitek a s využitím nízkonákla-dových a netradičních metod. Tohoto cíle je dosaženo prostřednictvím vymezení teoretické základny marketingu zoologických zahrad a současných trendů v této oblasti v teoretické části, navržení a provedení výzkumu (vztahujícího se ke spokojenosti návštěvníků Zoo Zlín) pomocí pozorování, dotazování a experimentu v praktické části, a v projektové části pak prostřednictvím navržení řešení zjištěných problémů, možných inovací služeb a kom-plexního nového produktu služeb zážitkového balíčku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34581
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40824


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šimčíková_2015_dp.pdf 4.443Mb PDF Zobrazit/otevřít
šimčíková_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šimčíková_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet