Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací
Autor: Thoř, Martin
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Práce se zabývá vhodností využití uměleckých forem graffiti a street artu jako možných nástrojů marketingové komunikace. Práce poskytuje teoretická východiska pro zpracování těchto možností. Práce také analyzuje vybrané komunikační kampaně, které využívají prvků graffiti a street artu a na základě těchto analýz poskytuje souhrnná doporučení a návrhy k ideální podobě takovýchto kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34587
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40831


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
thoř_2015_dp.pdf 2.561Mb PDF Zobrazit/otevřít
thoř_2015_vp.doc 155Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
thoř_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet