Webová prezentace reklamních agentur

DSpace Repository

Language: English čeština 

Webová prezentace reklamních agentur

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Machát, Petr
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:59Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:59Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34603
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá webovou prezentací reklamních agentur. V teoretickém rámci práce jsou uvedeny jednotlivé formy internetového marketingu a podrobně popsány části webové prezentace. Od historie po současnost je zde nastíněna působnost reklamních agentur včetně specifik jejich webů. Praktická část se zabývá SEO analýzou a srovnávací analýzou pěti největších reklamních agentur působících na českém trhu. Obě šetření jsou vyhodnocena a následně jsou popsány silné a slabé stránky jednotlivých prezentací. Projektová část řeší návrh optimální webové prezentace, který vychází ze skutečností zjištěných v prováděných analýzách praktické části práce.
dc.format 93 s. (117 200 znaků)
dc.format.extent 9735681
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklamní agentura cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject srovnávací analýza cs
dc.subject SEO cs
dc.subject advertising agency en
dc.subject internet marketing en
dc.subject web presentation en
dc.subject comparative analysis en
dc.subject SEO en
dc.title Webová prezentace reklamních agentur
dc.title.alternative The Web Presentation of Advertising Agencies
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals with web presentation of advertising agencies. The theoretical framework of the work are given various forms of Internet marketing and described in detail of the website. From history to the present work outlines the scope of advertising agencies including the specifics of their sites. The practical part deals with SEO analysis and comparative analysis of the five largest advertising agencies operating on the Czech market. Both investigations are evaluated and then describes the strengths and weaknesses of each presentation. Project part is design optimized website, which is based on the facts in the analyzes carried out the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40855
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-17


Files in this item

Files Size Format View
machát_2015_dp.pdf 9.284Mb PDF View/Open
machát_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
machát_2015_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account