Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image |
| Autor: |
Ohryzek, Oldřich
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je návrh plánu implementace konceptu společenské odpovědnosti do strategie výrobní divize společnosti M&V, s. r. o. Teoretická část popisuje koncept společenské odpovědnosti a jeho vliv na image firmy jako východisko pro praktickou a projektovou část. Cílem praktické části je na základě kvalitativního výzkumu zmapovat přístupy manažerů strojírenských firem ke společenské odpovědnosti. Nalézt oblasti, které tito manažeři považují za důležité a získat inspiraci a poznatky z praxe pro další, projektovou část. V ní je navržena první, plánovací fáze implementace konceptu společenské odpovědnosti ve výrobní divizi s ohledem na uspokojení zájmů klíčových stakeholderů a budování firemního image. Součástí návrhu je komunikační strategie pro nejdůležitější cílové skupiny stakeholderů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34605
|
|
Datum:
|
2015-01-30 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40857
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet