Apely v televizní reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Apely v televizní reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Apely v televizní reklamě
Autor: Sedláčková, Lenka
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje mediím a začleněním reklamy do komunikačního mixu. Blíže se zabývá psychologií reklamy, emocemi a jejich silné vazbě na sociální reklamu, bez kterých by patrně nedokázala naplnit svůj účel a poslání. Práce se věnuje reklamním apelům, kdy dominantním pro reklamy na bezpečnost silničního provozu je především apel strachu. Cílem práce je analyzovat oblast sociální reklamy se zacílením na bezpečnost silničního provozu a popsat principy, na kterých se zakládá. Na základě teoretických znalostí a následným vyhodnocením kvalitativního šetření metodou focus group, popsat působení emocionálních apelů v této oblasti reklamy, a pokusit se vyvodit relevantní závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34609
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40861


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedláčková_2015_dp.pdf 3.282Mb PDF Zobrazit/otevřít
sedláčková_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sedláčková_2015_op.doc 156Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet