Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby
Autor: Boháčová, Lenka
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby. Práce začíná teoretickou částí, která se zabývá definováním konkurence a také analýz prostředí podniku, analýza SWOT a Porterova analýza. Následuje část praktická, která v úvodu představuje firmu Prontaprint a na to navazuje analýza jejího prostředí. Dále jsou představeny jednotlivé konkurenční podniky, po kterých následuje celkové hodnocení a výsledky Mystery Shoppingu. Poté je konkurence analyzovaná prostřednictvím cen, na základě kterých bude zjištěn největší konkurent. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení postavení podniku vůči konkurenci, vycházející z výsledků zjištěných pomocí již zmíněných analýz a výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34656
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40958


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
boháčová_2015_dp.pdf 1.767Mb PDF Zobrazit/otevřít
boháčová_2015_vp.pdf 664.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
boháčová_2015_op.pdf 636.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet