Mapping and Solving Marketing-Informatics Challenges of Forthcoming Knowledge-Based Society Efficiently

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mapping and Solving Marketing-Informatics Challenges of Forthcoming Knowledge-Based Society Efficiently

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mapping and Solving Marketing-Informatics Challenges of Forthcoming Knowledge-Based Society Efficiently
Autor: Stříž, Pavel
URI: http://hdl.handle.net/10563/3469
Datum: 2007-02-09
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: application/pdf
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Tato disertační práce se zabývá a analyzuje dotazníkové šetření srovnávající znalosti studentů naší fakulty s průměrem v České republice a v Evropské unii. Výsledky jsou varující. Tuto situaci zlepšuji nabídkou nových studijních materiálů fakultním kurzům. Hlavními cíli práce je sběr a řešení obtížných problémů, které přinesl život praxe. Vedlejším efektem je, že univerzita a fakulta budou lépe známy veřejnosti. Vyřešené problémy budou použity jako cvičení a podpůrné studijní materiály v různých fakultou nabízených kurzech vyučovaných v angličtině a češtině.K řešení těchto problémů jsem potřeboval algoritmy a postupy z oblastí jako jsou matematika, pravděpodobnost a statistika, informatika (zvláště programování) a typografie. Používám simulaci Monte Carlo a matematickou a robustní statistiku. Musel jsem také využít programování a to jazyků jako jsou Visual Basic for Applications, HTML, PHP, MySQL, R a TeX. Výsledky jsou průběžně publikovány a prezentovány na konferencích.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stříž_2007_dp.pdf 2.898Mb PDF Zobrazit/otevřít
stříž_2007_vp.doc 29.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stříž_2007_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet