Merchandising luxusních prodejen značky MaxMara

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Merchandising luxusních prodejen značky MaxMara

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Merchandising luxusních prodejen značky MaxMara
Autor: Kadlčková, Iveta
Vedoucí: Škarka, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na merchandising luxusních prodejen MaxMara. Smyslem této práce je poukázat na různé způsoby merchandisingu při prezentaci luxusních oděvů a doplňků. Bakalářská práce je rozdělena do dvou stěžejních částí: teoretické a praktické. První část se zaměřuje na integrovanou marketingovou komunikaci a na její složky: reklama, direct marketing, sponzoring, public relations a hlavně na podporou prodeje, do které merchandising patří. Dále je pak práce zaměřena na vysvětlení pojmu merchandising, franchising a jeho výhod a nevýhod. V praktické části jsou popsány pravidla pro vystavová-ní a jejich názorné ukázky.V poslední části bakalářské práce jsou popsány různé návrhy, které by mohly pomoci ke zdokonalení merchandisngu společnosti MaxMara na českém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3521
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2037
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 2627


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kadlčková_2007_bp.pdfZablokované 1.984Mb PDF Zobrazit/otevřít
kadlčková_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kadlčková_2007_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet