Komunikační strategie firmy Spolmont s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie firmy Spolmont s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie firmy Spolmont s.r.o.
Autor: Žambochová, Eva
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Práce je zaměřena na konkrétní společnost Spomont s.r.o. , která působí na B2B trzích, a to především z hlediska jejích komunikačních aktivit. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky u oblasti trhů B2B a na komunikační nástroje. Teoretickou část následuje analýza současného stavu ve společnosti z pohledu komunikace se zákazníky, cílových skupin a silných a slabých stránek společnosti. V projektové části naleznete rozebrány jednotlivé možnosti vedoucí k zlepšení současného stavu a dosažení předem definovaných cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3522
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4853


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žambochová_2007_dp.pdfZablokované 401.6Kb PDF
žambochová_2007_vp.doc 77.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žambochová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet