The Importance of Music in Television Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Importance of Music in Television Advertising

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Kovácsová, Petra
dc.date.accessioned 2016-05-11T13:04:59Z
dc.date.available 2016-05-11T13:04:59Z
dc.date.issued 2015-11-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35315
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat význam hudby v televizní reklamě za pomocí výzkumných otázek a interpretace dat. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část zpracovává a definuje pojmy z oblasti hudby a jejího působení na lidskou mysl, televizní reklamy a hudby v televizní reklamě. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum zabývající se významem a působením hudby ve vybraných reklamách. Závěr bakalářské práce je věnován interpretaci a shrnutí výsledků zodpovídající výzkumné otázky, společně s poznatky doporučenými k využití v otázce výběru hudby do televizních reklam.
dc.format 66 s. (97 621 znaků)
dc.format.extent 1619767
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudba cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject vliv hudby cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject music en
dc.subject television advertising en
dc.subject influence of music en
dc.subject research en
dc.title The Importance of Music in Television Advertising
dc.title.alternative The Importance of Music in Television Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2016-06-14
dc.description.abstract-translated The main objective of this bachelor thesis is to analyze the importance of music in television advertising with the help of research questions and data interpretation. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part handles and defines terms such as music and its influences on human psyche, television advertising and music in television advertising. The practical part is focused on a research dealing with the importance and influence of music in selected commercials. The final part of the thesis is devoted to the interpretation and summary of the research results answering the research questions, together with the findings recommended for use in the matter of music selection into the television commercials.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 41818
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-05


Files in this item

Files Size Format View
kovácsová_dp_2016.pdf 1.544Mb PDF View/Open
kovácsová_op_2016.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kovácsová_vp_2016.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
Videa k BP.zip 2.139Gb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account