Efektivní podpory prodeje ve vztahu ke konečnému spotřebiteli

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní podpory prodeje ve vztahu ke konečnému spotřebiteli

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní podpory prodeje ve vztahu ke konečnému spotřebiteli
Autor: Janková, Tereza
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: V teoretické části své diplomové práce popisuji jednotlivé způsoby segmentace trhu, zabývám se způsoby nákupního chování a procesem spotřebitelského rozhodování. V analytické části popisuji vývojové trendy v nákupním chování spotřebitelů a jejich vlivem na jednotlivé nástroje sales promotion. V projektové části se zabývám projekty, kterým se věnuji v rámci své praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35336
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 428


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet