Etika v komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Etika v komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Etika v komunikaci
Autor: Hasoňová, Magda
Vedoucí: Storch, Zdeněk
Abstrakt: Obsahem této diplomové práce je přiblížení potřeby podpořit v mnoha profesních organizacích současnou legislativu etickými pravidly sdruženými do tak zvaných etických kodexů, jak je tomu například u Etického kodexu reklamy a Etického kodexu České televize, které jsou v této práci srovnány. Nutnost stanovit si pravidla mimo rámec zákonných předpisů si vyžádala praxe i u komunálních médií, určených pro malý okruh čtenářů a proto je zde i mimo jiné učiněn pokus o formulaci návrhu znění Etického kodexu rosického zpravodaje ROSA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35381
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 477


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet