Zavedení nového časopisu na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavedení nového časopisu na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavedení nového časopisu na trh
Autor: Kamenický, Petr
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Český tiskový trh je doslova zahlcen časopisy mnoha formátů. Trh se pro laiky zdá nepřehledný, přeplněný. Přesto lze na poli časopisů najít místa na trhu, která nejsou ještě obsazena a jsou pro vydavatelské domy natolik zajímavá, že investují peníze na obsazení konkrétního segmentu trhu čtenářů. Najít místo na trhu pánských titulů a úspěšně zavést nový časopis na trh – to jsou cíle, které jsem si stanovil v mé diplomové práci. V práci popisuji postup, jak by takové zavádění mělo v praxi a v českých podmínkách vypadat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35385
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 482


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet