Svátek sv. Sportovce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Svátek sv. Sportovce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Svátek sv. Sportovce
Autor: Houzar, Petr
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Bakalářská práce Svátek sv. Sportovce je analýzou marketingových aktivit a reklamního využití nejlepších světových olympioniků. Práce se zaměřuje na období od olympijských her v Barceloně 1992 po olympijské hry v Aténách 2004. Z každé olympiády jsou vybrány dva nejvýstižnější případy muže a ženy, které jsou následně analyzovány. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmu „mluvčí'' jako spojení osoby významného sportovce s určitou značkou či společností. Dále charakterizuje základy a teorii sportovní reklamy a sponzoringu, včetně jeho vývoje. Praktická část obsahuje analýzu marketingových aktivit vybraných sportovců a rozbor jednotlivých reklam.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35423
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 521


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet