Analýza vnější komunikace vysokých škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vnější komunikace vysokých škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vnější komunikace vysokých škol
Autor: Kruliš, Vladimír
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce charakterizuje důležitost vnější komunikace při reformě českých vysokých škol; nabízí podněty k fixaci vzdělávacích funkcí a budoucího vývoje vysokých škol v širších souvislostech. Analyzuje úsilí o udržitelný rozvoj vysokého učení a obecného poznávání, které respektuje humánní základ školního vzdělávání. Každý z nás je nějak „naprogramován'' – jde o to, aby program obsahoval odpovědi na klíčové otázky již s ohledem na scénáře školy budoucnosti. V teoretické části práce je pojednáno o potenciálních komunikačních výměnách vysoké školy a jejích složitostech, i o možných krizových situacích. V praktické části se zabýváme nutnými a nejúčinnějšími dopady vnější komunikace, operujeme s vybranými měřitelnými výsledky. Jsou zdůrazněny studijní novinky vybraných českých vysokých škol, v návaznosti pak analyzujeme možnosti studia v zemích EU (včetně klasifikace výhod a nevýhod). Vize do budoucna se opírají o návrh postupu při reformě starých a přípravě nových studijních oborů – to s ohledem na sociologickou připravenost české mládeže. Soustřeďujeme se i na ekonomické ukazatele vzdělanosti, vždy pod generálním sloganem celé práce: Student jako klient.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35434
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 533


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kruliš_2005_dp.pdfZablokované 469.8Kb PDF None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet