Význam Corporate Identity ve firmě CZ Fruit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam Corporate Identity ve firmě CZ Fruit

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zeman, Bořek
dc.contributor.author Oborníková, Martina
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:25Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:25Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35444
dc.description.abstract Tato bakalářská práce provádí čtenáře problematikou budování firemní identity a jejích jednotlivých součástí. Praktická část demonstruje stav korporátní identity v podmínkách českého trhu na daném podniku, v tomto případě na firmě CZ Fruit, jež se zabývá produkcí a prodejem tuzemského ovoce. Dále stávající stav zhodnocuje a navrhuje některá řešení ke zlepšení pozice na trhu, to vše v souladu s CI.
dc.format 56 s., 9 s. obr. příloh
dc.format.extent 5906628
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject produkt cs
dc.subject značka cs
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Corporate Culture en
dc.subject Corporate Communication en
dc.subject Corporate Design en
dc.subject Corporate Product en
dc.subject brand en
dc.title Význam Corporate Identity ve firmě CZ Fruit
dc.title.alternative The importance of Corporate Identity in CZ Fruit Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2005-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis guides the reader through the dilemma of Corporate Identity construction and its particular components. The practical part demonstrates the state of CI in Czech conditions applied on an existing company, in this case CZ Fruit Corporation, which employs itself in a domestic fruit production and distribution. It appraises the current state and proposes some solutions for improving the company’s trade position, all of this according to CI.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 544
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account