Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací?
Autor: Kalmus, Alexandr
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje posouzení pravdivosti hypotézy, že Costumer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky, je "novým božstvem marketingových komunikací". CRM je především moderní metodou péče o zákazníka, která přináší výsledky ve zvýšení kvality vztahu zákazníka k firmě a v posílení jeho důvěry a loajality k firmě. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem nových komunikačních prostředků. Tomu také odpovídá jeho postavení v řetězci marketingových komunikací, kdy je role CRM podmíněna kvalitou využití jednotlivých prostředků komunikace a jejich rozsahem. Součástí práce je analýza českého trhu CRM systémů a také projekt optimalizace systému CRM v konkrétní firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3552
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4944


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kalmus_2007_dp.pdf 886.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
kalmus_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kalmus_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet