Využití marketingového mixu v podnicích společného stravování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingového mixu v podnicích společného stravování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingového mixu v podnicích společného stravování
Autor: Drásalová, Veronika
Vedoucí: Liška, Jaroslav
Abstrakt: Tato diplomová práce se snaží podat čtenáři teoretický i praktický obrázek o možnostech využití marketingového mixu v podnicích společného stravování. V první, teoretické části, pojednává o marketingu služeb a pohostinství obecně. Ve druhé části je proveden průzkum trhu, který zjišťuje požadavky a preference zákazníků podniků společného stravování. Tyto výsledky jsou poté konfrontovány se skutečným stavem, který byl analyzován v pěti spolupracujících podnicích. V závěru jsou vypracována určitá doporučení těmto podnikům, jejichž zavedení by mělo vést ke zvýšení návštěvnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35781
Datum: 2004-03-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav potravinářského inženýrství a chemie
Studijní obor: Ekonomika a hygiena výživy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 957


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet