Projekt tvorby marketingového plánu výrobku Priessnitz liqueur v likérce TRUL, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt tvorby marketingového plánu výrobku Priessnitz liqueur v likérce TRUL, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt tvorby marketingového plánu výrobku Priessnitz liqueur v likérce TRUL, s.r.o.
Autor: Hasilová, Lucie
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky tvorby marketingového plánu, které jsou dále využity v dalších částech. Druhou část práce tvoří analýza společnosti TRUL, spol. s r. o., jejího marketingového plánování a situační analýza, která už je přímou součástí marketingového plánu. Samotný projekt marketingového plánu je tvořen navrženými cíli a strategiemi, akčními programy, a rozpočtem. V závěru je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35812
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 989


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet