Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima spol. s r.o

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima spol. s r.o
Author: Hozíková, Pavla
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve zlínské firmě Impromat Klima spol. s r.o., která se zabývá prodejem klimatizační techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení databázového marketingu ve firmě a zvažuje rizika projekt ohrožující.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35816
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 993


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account