Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima spol. s r.o
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima spol. s r.o |
Author: |
Hozíková, Pavla
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve zlínské firmě Impromat Klima spol. s r.o., která se zabývá prodejem klimatizační techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení databázového marketingu ve firmě a zvažuje rizika projekt ohrožující. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35816
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
993
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account