Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Jarošová, Gabriela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:13Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:27Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35819
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového plánu firmy Draps s. r. o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a především o marketingovém plánu. Druhá část je rozdělena na analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a akční programy. V závěrečné části projektu je formulován systém měření a kontroly marketingového plánu. Smyslem práce je sestavit projekt marketingového plánu, který by přispěl ke zlepšení úrovně prováděných marketingových činností firmy Draps s. r. o. v roce 2005.
dc.format 93 s., 4 s. obr. příloh
dc.format.extent 541759
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject akční programy cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing targets en
dc.subject action plans en
dc.subject marketing planning en
dc.subject swot analysis en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o.
dc.title.alternative The project of the marketing plan of the company Draps Ltd
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Glogar, Alois
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated This diploma work deals with project of the marketing plan of the firm Draps Ltd. In the first part of this work is stored and compiled theoretic knowledge of marketing, marketing planning and first of all of marketing plan. The second part is divided into the analysis and the project. The situational analysis concentrates on recognition and evaluation of all areas and facts which could influence the composition and successful realization of the plan. In the project part are determined marketing targets, marketing strategy and action plans. In the final part of the project are formulated the measuring system and control system of the marketing plan. The main aim of this work is to compile the project of the marketing plan which could contribute to the improvement of the standard of marketing activities of Draps Ltd. firm in the year 2005.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 996
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account