Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt využití marketingových nástorjů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy MBG, spol. s r.o |
| Autor: |
Kocourková, Kateřina
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o postavení marketingu v procesu řízení podnikových aktivit. Teoretická část je zaměřena na popis marketingových nástrojů v členění na zvláštnosti spotřebního trhu a zvláštnosti průmyslového trhu. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu a mezi významnými konkurenty. Zjistit, zda analyzovaná společnost používá efektivní komunikační prvky s potenciálními zákazníky, a jak lze tyto prvky využít pro zvýšení konkurenčních výhod vedoucí k dlouhodobé schopnosti obstát v na trhu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35823
|
|
Datum:
|
2005-03-07 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1000
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet